reklama

Pekná cesta

Urobil som si ako viacerí včera voľno a sústredil sa na podstatné veci. Chcel som ako občan SR pomôcť hlasom k zmene charakteru štátu a kúpil som sviečku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Termín behu Devín Bratislava sa blíži ...a vybral som sa v rámci "treningu" v nepríjemnom daždi po Peknej ceste popri riečke Vydrica od Červeného mostu po Raču. Rýchla chôdza. V rámci možností, keďže ako mnohí skolila ma respiračná choroba pred časom....

Tu podľa návesnej tabule som našiel Tesco, kúpil sviečku i nápoj osviežujúci.
Tu podľa návesnej tabule som našiel Tesco, kúpil sviečku i nápoj osviežujúci. (zdroj: Mário Bošanský)

Nepríjemne pršalo, ale cieľ bol.

po desiatich km pri počúvaní hudby som vyšiel na hrebeň...
po desiatich km pri počúvaní hudby som vyšiel na hrebeň... (zdroj: Mário Bošanský)

Hnusne pršalo a stretol som málo ľudí, a len pár áut. Niesol som si i sviečku pre Jána a Martinu, ktorú som i neskôr zapálil... mna sa tieto udalosti jednoducho veľmi dotkli...aby som bol osobný.

Obrázok blogu
(zdroj: Mário Bošanský)

Dalo mi to ďalší dôvod, prečo byť aktívny, že myšlienka OZ Presadíme, ktoré bude mať 5 rokov, má zmysel....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
...občiansky aktivizmus, robenie podnetných vecí, zmysluplných...
...občiansky aktivizmus, robenie podnetných vecí, zmysluplných...  (zdroj: Mário Bošanský)

Ale zaujala i salamandra, ktorú som videl v blízkosti tohto miesta nad Račou i pred rokom, vtedy ju v lese ešte nezobralo auto a mala i hlavu. Vtedy som počúval čítanie na pokračovanie z prózy Jána Vilčeka objaviteľa nového lieku, ktorý úplne úžasne preslávil Slovensko, dal dar - "Universal GIFT"- z výnosov z predaja lieku daroval vede cez nadáciu, ktorú špeciálne zriadil, milióny, s tým, že on viac nepotrebuje... Auto v NY vraj tiež nepotrebuje a chcel byť užitočný....

https://www.facebook.com/groups/309748729539844/?ref=bookmarks

Obrázok blogu
(zdroj: Mário Bošanský)

Inšpiratívne reči padli dnes i na námestí- spraviť niečo, na čo môžeme byť hrdí, čo nás presahuje a robí svet lepší...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
(zdroj: Mário Bošanský)

Prechádzal som i okolo Červeného kríža a vtedy práve končili skladby v mobile, hral mi Muller pieseň Baroko: Zem, ktorá nemá své nebe, stratila všechno... i sebe...".

...sviečka našla svoje miesto....
...sviečka našla svoje miesto.... (zdroj: Mário Bošanský)

Ale i Spirituál kvintet: "Jen víru mít, doufat a jít. Cíl je blízko nás..."

Podobne padli reči dnes i na námestí, o viere i o zbojníkoch.... a neskôr jedna rada o zmene volebného systému. Nie jednému volebnému obvodu, keďže toto "ihrisko", kde sa hráme na demokraciu dosť účelovo vymyslel už premiér Mečiar ...a či to vyhovuje?....

Obrázok blogu
(zdroj: Mário Bošanský)

"...kto se bojí vodou jít, ten pod faraonem musí žít..".(Spirituál kvintet)

Obrázok blogu
(zdroj: Mário Bošanský)

Teda som za nové strany, kde to nebude o nenávisti, nepriateľoch, ale o vízii a snahe posunúť to niekam. Napr. slušné Slovensko je pekný cieľ...etika, súlad s dobrými mravmi...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mladí organizátori by mali zjavne viac preferenčných hlasov, krúžkov ako "kali"...nemusia byť odborníci, veď odborníci prehodia kabát podľa vetru rýchlo, stačí keď budú dôveryhodní, ani herec Ladislav Chudík nemusel byť v rámci VPN odborník na kultúru, to nik nechcel...a pamätáme...

Držím palce,... to je môj hlas...

bosansky@universal.sk

A prečo som písal blog, skoro som zabudol, dodatočne i tú karikatúru z minulého článku spomenutú dávam...
A prečo som písal blog, skoro som zabudol, dodatočne i tú karikatúru z minulého článku spomenutú dávam... (zdroj: Mário Bošanský)
Mário Bošanský

Mário Bošanský

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som odchovanec totalitného zriadenia, ktoré dalo ľuďom poriadok a zobralo slobodu. Neviem píšem to na prvého apríla, a na prvého apríla, čo iné napísať... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu