reklama

Prečo mať psa v lese na vodítku?

Idem si takto v lese, vnímam, že cestičkou nižšie ide pani so psom. A tu prekvapil ma štekot za chrbtom a keď sa otočím, značkový pes ma donútil byť ostražitý, zastaviť a prerušiť tok myšlienok, na tému, čo je to slušné Slovensko

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Pani hovorím, psa si dajte na vodítko.

Situácia, prečo jej to hovorím, sa mi zdala jasné.

Pani vraví: "Prečo?"

Asi myslela, že táto asetrívna otázka ma dostane do úzkych:

"Obmedzuje ma to."

"To mi je ľúto."

"Ak by som Vás ja naháňal v lese?"

Odpoveď už nebola. Pes ostal sám so sebou...

Nikoho som nenaháňal...

Na parkovisku som ju stretol a ako som tušil, to veľké auto parkovala pani.

Tušil som, že hneď vedľa na informačnej tabuli je i odpoveď na prvú otázku:

zákon platí pre ...
zákon platí pre ... (zdroj: Mário Bošanský)

Teda, čuduj sa svete, je tu zákon, ktorý to rieši. Ja nie som "psíčkar", ale, kto má psa, asi by ho mal poznať...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hneď trochu nižšie, je detske ihrisko. Ine tabule, pre tých, ktorých to zaujíma, či pre tých, ktorých neznalosť neospravedlňuje, je tiež napísané, i obrázky sú tam: zosadni z bicykla, pes len na vodítku...

Objekt strážený bezpečnostnou službou, a z troch psov, iba jeden na vodítku. Na iného chalan z dredmi i kričí, ale ten pobehuje okolo ihriska, možno si to značkuje, neviem..

Mne ten pes chýbať nebude, keĎ sa stratí. Videl som ako bojové plemeno na konci zimi naháňal srnky. Tiež nevládal a ostal stáť, dychčiac, tesne pri mne...

A videl som i pudlíka, ako v lese skákal okolo hlavy pani, ktorá zbierala nejaké plody. Len tak, priskočil a mala ho pri krku. Asi bola rada, že aký milý pudlík...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jedoducho les je pre nevybehaného psa "bytového" veľká výzva a majiteľ možno neskoro zistí, že pes prestal počúvať a radšej si vybral "volanie divočiny"...

A to je všetko, milé Slušné Slovensko...

Mário Bošanský

Mário Bošanský

Bloger 
  • Počet článkov:  34
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som odchovanec totalitného zriadenia, ktoré dalo ľuďom poriadok a zobralo slobodu. Neviem píšem to na prvého apríla, a na prvého apríla, čo iné napísať... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu